Lab161 Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Jeg har hele tiden slitt med ganske dårlige FM signaler i min bil. Har fått inn rikelig med kanaler, men det skurrer og er ikke særlig bra. For noen uker siden falt alt av Fm-signaler bort. Får inn 1 kanal og den er dårlig. Klarer noen ganger å søke opp litt flere kanaler, men det er unntak. For ca 1 år siden lokaliserte jeg flere kabelbrudd i hengslene i bakluken. Loddet de som var brudd i og trakk kabelsettet tilbake. Varmen i bakruten begynte da å fungere igjen, Men signalene til FM var fortsatt dårlige. Slikhar det vært frem til for et par uker siden. Hadde oppe diversity for 1 år siden, og igjen for et par dager siden. Litt kondens, men ingen synlige skader begge ganger. Lurer nå på om jeg har fått et nytt kabelbrudd eller skader på coax? Eller om det kan være diversity. Derfor lurer jeg på om det er noe mulighet å vite om diversity er årsaken i mitt tilfelle? Nøkkel-fjernkontrol funker fortsatt. Er det slik at den også ville vært ute av drift om diversity var deffekt? Takker for svar og bidrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå