mOMOe Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Har en nyoverhalt m30b34 med neddreiede orginalstempler klar for overlading stående og samler støv. Har forsøkt og selge denne tidligere , men da info jeg hadde på motoren ikke var korrekt kansellerte jeg salget inntil jeg visste med sikkerhet hva jeg skulle selge. Det som er gjort med motoren er nye lagre og pakninger hele veien, samt ny kam, og neddreiede orginalstempler med nye ringer hele veien. Det er også montert oljeretur fra turbo i blokka. Det følger med en bra 745 turbo, manifold med wastegate, downpipe, 3" eksos til e28, samt intercooler og div trykkrør. Eneste som mangler for å få denne kjørbar er triggerhjul, dyser og motorstyring. Originale ledningsnett og hjerne medfølger. Alt er bolt on i e28. Dette oppsettet er skuddsikkert til 350hk (om man har kontroll på fuel og tenning selvfølgelig). Alt selges til den nette sum av 7000kr. Må hentes, har ikke anledning til å ordne frakt. Ta gjerne kontakt per tlf: 92280569, da jeg ikke er innom her så ofte.
mOMOe Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 Forsvinner for 6000kr til helga om ingen byr over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå