Christine Foldvik Steinnes Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 (endret) Heisann! Jeg lurer på ny bil da jeg har solgt E34n, og valget denne gang ble diesel, og lurer da på følgende : Er det noen der ute som har en E46 eller E39 - ( 01 og opp ) diesel til en max pris av 70.000 norske penger ?? Setter noen krav : - Helst ikke over 200.000 kilometer ( noen få kilometer over skader jo helt klart ikke så lenge jeg finner bilen interresant! ) - Servicehefte - Eu godkjent ei god stund framover - Er veldig gira på Touring!! - Ingen feil / mangler - Sommer / vinterhjul - Ikke rust.... Til denne prisen syns jeg ikke dette er å stille mange kravene Holder til i Larvik / Vestfold, og hvis du har noe som du føler er verdt noe rundt dette tallet, nøl ikke med å ta kontakt på : 94 130 137 eller på Facebook der navnet lyder - Jon Christer Carlsen. Takk på forhånd! Endret November 5, 2014 av awt Endre topic. Lag en bedre neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå