RagnarokEM Skrevet November 7, 2014 Skrevet November 7, 2014 Hvor stor sannsynlig het er det tror dere for at denne er rammeskeiv? Har ikke fått tatt noen målinger ennda, pga er ikke hjemme så pass jeg kan få sjekket dette... Takker så meget for svar, 85_2052535502_xl.jpg No skal ikkje eg late som eg har jævlig mye peiling på det mekaniske med bil. Men vurderte å kjøpe ein bil med like skader som dette og fekk beskjed om at ein hau med deler måtte byttes og rammen var skjev. Trur også det var skader på motor (radiator og slikt). No treng ikkje dette nødvendigvis bety at din er skeiv, men ser ut som det er litt omkostninger anyways. Den bilen eg såg på måtte bytte mye av forstillingen også, og 4x4 hjulskontroll (spissing og noke lager og noko dritt som måtte ses på). Er vel NAF som tar slike tester (sånn hel kontroll), så e nok de du må høre med om du skal være helt sikker.
Mattae Skrevet November 7, 2014 Skrevet November 7, 2014 Er vell ganske god sjanse for at vangene kan være skeive. Har sett mindre moste biler der de har vært skeive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå