///M_BMW Skrevet November 8, 2014 Skrevet November 8, 2014 Hei Har fått meg en E39 525tds, men har et problem, når jeg kobler på startkabler å prøver å starte den, starter den i ca 1 sekund, så stopper.. Har bytta dieselfilter, og hører at pumpa i tanken går, men fortsatt ikke liv, reagerer ikke på gassen engang, nå skal det sies at bilen har stått i 4 år, men har fylt på ny diesel.. Trenger hjelp fort
JTS77 Skrevet November 8, 2014 Skrevet November 8, 2014 Prøv å lufte den litt ved å løsne ett og ett dyserør over dysene, selv om du har ny diesel på tanken er det fortsatt gammel i røra
///M_BMW Skrevet November 8, 2014 Forfatter Skrevet November 8, 2014 Lufter den seg ikke selv? Prøvde å starte den i hele går kveld, starter fort, men stopper tvert
JTS77 Skrevet November 8, 2014 Skrevet November 8, 2014 Jo den skal nok lufte seg sjøl, tenker mer for å få ut gammel diesel.
///M_BMW Skrevet November 8, 2014 Forfatter Skrevet November 8, 2014 Så du tror gammel diesel har noe med dette å gjøre?
JTS77 Skrevet November 8, 2014 Skrevet November 8, 2014 Tror eg ville ha begynt der iallefall, 4år gammel diesel gjør det neppe bedre. Virker glødepluggene? Hvis du har mulighet for diagnose kan kansje det fortelle mer.
///M_BMW Skrevet November 8, 2014 Forfatter Skrevet November 8, 2014 Åssen tester jeg dem? Glødelampa lyser en stund og slukker, så antar det
///M_BMW Skrevet November 8, 2014 Forfatter Skrevet November 8, 2014 Prøvde nå å ta av slangen rett etter fllterhuset og satt på tenningen for å teste pumpa i tanken, hvor mye diesel skal komme ut derifra egentlig? Kom ikke akkurat mye ut der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå