Volim Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Vurderer å selge et komplett kompressorkit til m50b25. Inneholder : - Rotrex C30-94 presse (lader 0.55 med remhjul som står på) - Brakett m/remhjul - 550cc dyser - Resirkventil - Luftfilter - Frontmontert intercooler - Komplett oljekjøling med egen oljekjøler og tank til kompressor (må kjøpes ny rotrex olje da den blir tappet) - Alt av rør og slangeklemmer som fulgte med i kitet - Har 3 chipper med forskjellig bensinmengde på tomgang, min går litt magert men 100% over 1000rpm Kitet er ikke kjørt over 5000km. Nypris 42000kr. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Meget intressert! Send meg en melding på facebook "Andreas Hafstad Hellem" eller på 47901565 då tar vi det derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volim Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Helst hold bud synlig her inne Går ikke under 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volim Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 AHellem, sender deg sms når jeg får dekning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 hvis det ikke går under 30k så er jeg ikke intressert,,, disse kittene har lagt på mellom 12k og 18k brukt her inne flere ganger,,, vel å merke uten chip, men om din går magert på tomgang så burde det vel fikses ny chip eller sprut til den uansett D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volim Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Kan jo såklart selges litt billigere uten dyser og IC. Andre kit har somregel ikke blitt solgt komplett heller da som jeg har søkt opp tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 hvor er det kjøpt? har du bilde av det som er med i kittet? kommer vi ned i 20k så kan det være interessant igjen,,, IC trenger jeg ikke men dyser er jo greit å få med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Hvor holder du til? Sendte deg en pm igår. Dyser trenger jeg ikke, men resten er jo greit å ha. 25 er en godt overkommelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volim Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Turbotrille, skal svare nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volim Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Glemte i første tråd å skrive at multireim og ny strammer følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Hvorfor selge egentlig? Mulighet for å sjekke frakt til Bergen? Postnummer 5108? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volim Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Siden til posten var litt knøvlete, men ser ut som det kommer seg på 200-500kr. Selges da jeg har ny bil for handa og vil bygge banebil av e36'n, og da lurer jeg på LS eller 2jz "desverre" Turbotrille reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Meget overkommelig pris på frakt da. Budet mitt står noen dager det. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volim Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Ikke fått noe mer bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå