Simen Egge Greftegreff Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Lurer på om noen av dere der ute vet om grillen til E90/E91 og E92 er like store? Tenker på å kjøpe en m-tech frontfanger, men det ser ut på bildet som det er en E91 grill. Jeg har da en E90 karosseriet, og er usikker. Dere skjønner kanskje bedre når dere ser på bildet av fangeren jeg har tenkt på. På E90 er det selve grillen, og en liten "list" ovenfor som skrues/hektest fast i panseret. På bildet her er grillen en del, og ikke to separate. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianph Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Lurer på om noen av dere der ute vet om grillen til E90/E91 og E92 er like store? Tenker på å kjøpe en m-tech frontfanger, men det ser ut på bildet som det er en E91 grill. Jeg har da en E90 karosseriet, og er usikker. Dere skjønner kanskje bedre når dere ser på bildet av fangeren jeg har tenkt på. På E90 er det selve grillen, og en liten "list" ovenfor som skrues/hektest fast i panseret. På bildet her er grillen en del, og ikke to separate. takker for svar E90/91 har bare den "lista" du mener på modellene fram til 2008. De kom med ny grill på faceliften i 2009 og ser likedann ut, vet ikke om det er samme størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Har forøvrig en slik fanger til salgs som ble returnert fra kunde. 2000,- Helt ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå