bmwtoppers Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 BMW 735 i, selges rimelig til høystbydende. Ring stian, for en prat, prisen blir vi alltid enige om.....tlf 915 57412 Bilen er en 91 MOD. e30 tic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 info? hva er km stand? har du bilder av interiøret? hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtoppers Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 info? hva er km stand? har du bilder av interiøret? hvor i landet holder du til? Hei! Km st. 341 000. Bilen har fullt servicehefte, siste oljeskift på 339 000Km, jeg bor i Bergen. Har du ett tlf.nr så kan jeg ringe deg for flere opplysninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtoppers Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Bilder av interiør har jeg ikke, men kan se om jeg får tatt det, å sendt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Jeg er litt på planleggings-stadiet ang ny bil, må legge ut min egen for salg. Var mest for nysgjerrighetens skyld jeg spurte men har absolutt lyst på e32.. har du noe prisanslag? Hadde jo vært lettvint om du tilfeldigvis var interessert i en e39 530dat da? Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtoppers Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Jeg er litt på planleggings-stadiet ang ny bil, må legge ut min egen for salg. Var mest for nysgjerrighetens skyld jeg spurte men har absolutt lyst på e32.. har du noe prisanslag? Hadde jo vært lettvint om du tilfeldigvis var interessert i en e39 530dat da? Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Kan desverre ikke ta innbytte, men du kan få den for 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtoppers Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Kan desverre ikke ta innbytte, men du kan få den for 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 til den prisen kan jeg jo fint ha to biler en periode men hvorfor må alle sånne biler være på andre sida av fjella tru... får se om jeg får tid (og en ekstra sjåfør) en helg i nær framtid, så hører du fra meg hvis det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtoppers Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Hører fra deg. Ring meg gjerne! adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebeltoft Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Hei!Manuell kasse? Feil og mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pthiru Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå