Rovdemotor Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Hei! En venn av meg har nettopp skifta turboen på sin 320d då den gamle takket for seg alle reide på 125k km. Nye turboen er ein som er totalt overhala frå tyskland, Alt passa og ser fint ut, men der er eit problem. Turboen vill ikkje generere ladetrykk. Før den gamle turboen takka for seg fekk han opp feilkodene (dette var gjort med iCarsoft scanner): "44cc charge-air pressure actuator" "4530 Charge-air pressure control, control deviation" Nye turboen kom levert med ny actuator/servo til VNT, men den feilkoda som eg nevnde først er der enda. Det eg då lurer på er, må den nye actuatoren på turboen må kodast? Eller er der noko anna som er gale? Beklager elendig forklarin, men håper på raskt svar! Jonas B.M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå