demented-genius Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Hei alle:) Har fått et problem med bakluka på bilen min. Den vil ikke lukke seg når jeg trykker på knappen. Den er fult open. Nedre luke er lukket. Jeg klarer å lukke den manuelt. Når jeg trykker på knappen ser jeg at noe skjer. luke sylynderene beveger seg litt. Når jeg velger i Idrive at luka ikke skal gå helt opp så ignorera den det. Har også en følelse av at luka går for langt opp. Den blir på en måte slått litt til endes. Noen som har vert borti lignende? Jeg har softclose og comfort access. Takker for all hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Ingen som kan ha noe formening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Fortsatt ingen som har vert borti noe lignende? Det virker for meg som når jeg trykker på knappen for å lukke, så prøver den å opne luka mer selv om den er fult open. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 Bumper. Ingen som har noen tanker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vandricko Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Du har ikke hatt noe problem ellers med x5 din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 nei. ellers e den topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Kan det være så enkelt som at den har frosset? Kansje sette bilen et varmt sted? Har hatt problem med dørene på E38 etter vask i bøsteløs vask (kuldegrader ute) men stått inne i varm garasje et par timer så var problemet mitt løst. + smøring av dørlåser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 (endret) nei det nok ikke det. Kan opne den med alle knapper, men ikke lukke. det må jeg gjør med håndmakt. pluss det skjedde for 1 og 1/2 måned siden. har knapt vert kulde før og etter det.... Endret Desember 26, 2014 av demented-genius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reiden Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Hei! Fikk det samme problemet nå, som det du skisserer for en stund siden... Fant du ut av det? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå