Christian Hjelme Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Heisann Har nydelig kjøpt mitt første bil E36 323i 97 visst eg husker riktig med årsmodell Bilen har stått ute i 2 år med forrige eier og lekte vann inn bilen igjennom bak lykta som førte til kom masse vann i bilen..har fått tetta lekkasjen og tørka god del, fjerna proppa under bilen og rant massevis ut vatn. Når eg kjøpte bilen så hadde eg problem med sentrallåsen og fikk ikkje strøm til startmotoren grunn av startsperre slo seg på fordi sentrallåsen fikk eg ikkje opp.. trudde først det var grunn av jordfeil grunn av alt vann i bilen og har fått ut alt vatn og har forsatt problem med sentrallåsen.. Det er DEFA alarm og har null respons med å trykke ned "Låse" mekanismen eller trykke på knappen som styrer sentrallåsen eller alarmen
Sammyen Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Velkommen til Bimmers! Her får du ein BUMP og satser på at folk med meir erfaring om dette prob. kan svare
Christian Hjelme Skrevet November 17, 2014 Forfatter Skrevet November 17, 2014 Takker Tru eg har funnet grunnen men lurer på om dåkke veit noe om det? Har funnet noe ledninger under føresete og matta, som er ikkje akkurat beste tilstand og har eira god del ser ut som det er noe med jording og lurer på om det er grunnen til sentrallåsen ikkje funker??http://imgur.com/a/WfCjU
Sammyen Skrevet November 17, 2014 Skrevet November 17, 2014 Får desverre ikkje åpne imgur på jobb.. Godt mulig at det kan være ledningsbrudd(rust/irr õg) ja, men einaste måten å finne det ut på er å fiksedet og sjå om det løste problemet Kjembebra visst du skriver når du har løsningen så andre kan få hjelp også!
Christian Hjelme Skrevet November 17, 2014 Forfatter Skrevet November 17, 2014 Noen som veit ka ditta er? Har eira god del og klarer ikkje heilt å finne ut ka det er... tru det er noe med sentrallåsen http://imgur.com/a/MkMZy
Christian Hjelme Skrevet November 18, 2014 Forfatter Skrevet November 18, 2014 Har funnet ut at det er jording punkt så håper etter eg har fiksa det og sentrallåsen funker igjen Sammyen reagerte på dette 1
Christian Hjelme Skrevet November 18, 2014 Forfatter Skrevet November 18, 2014 Noen som veit om eg må ha DEFA Alarm boks koblet til for at sentrallåsen skal funke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå