Thomas Karlsen Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Har ulyd i fjærbeinslageret på bilen og må bytte. Ser rundt på nettet etter deler og det kommer opp så mange forskjellige merker. Hvilke bør jeg velge? (utenom OEM deler) Har funnet merker som Sachs, bilstein, Meyle og LEMFÖRDER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Du har jo SKF også. Jeg ville brukt Sachs eller SKF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 sachs og lemförder er jo orginalprodusent for bmw, så de hadde jeg ikke tvilt på ett sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Karlsen Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 Ble lemförder idag. Kjøpte på bilxtra. Fikk de til 300kr stk, så var ikke så vanskelig å velge. (pga prisen) Kunne sikkert bestilt de på ebay og spart en 50-100kr men men.. Lettere å få support/retur/garanti om det skulle bli noe galt nå glue reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Karlsen Skrevet November 23, 2014 Forfatter Share Skrevet November 23, 2014 Har fått byttet i helga nå. Og må si det ble STOR forskjell. Mye lettere på rattet og ingen ulyd nå Veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå