Chris2pher Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Har ikke instrument til å måle kablene, pluggene er helt nye, virker som den går litt greiere nå etter jeg prøvde med noen andre kabler. Skjønte ikke helt det med tikkingen!? Har merket att den tuller seg helt fra oppstart om jeg lar den stå ute over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Føler ikke att det er nødvendig å måle komp. Når den går som den skal innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Hjelper heller ikke å dra den så høyt jeg kan på turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 er ikke så enkelt som att du har stokka om på pluggkabeler ? bmwmann24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 (endret) Sylinder 1, 3 og 5 er koblet sammen i ECU. De har ett felles punkt, der ledningene er koblet sammen. Sjekk dette. Husk at det er fast batteri pluss til alle dyser og at det er minus som blir styrt. Så hvis motorledningsnettet er gnisset og ledningen ligger til minus, kan dysene stå oppe hele tiden. sjekk for ledningsgnissing også. I værste tilfellet er utgangen på ECU defekt. Endret Desember 6, 2014 av Jørn Braathen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Fant problemet, var fult av eir og gris i "hoved kontakten" til dysene (den runde som kobler dysene på resten av elnettet). Tusen takk for hjelpen folkens Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå