teexeln Skrevet November 19, 2014 Skrevet November 19, 2014 Måtte kinne litt på den i dag for at den skulle starte, den var da varm. Etter neste butikk jeg har vært inne i og skulle starte var det ikke liv i den, den bare kinnet. La merke til at bensinpumpen går hele tiden nå.. ellers bruker den å gå et par sekunder etter jeg setter på tenningen å så stopper den, men nå som sagt så går den heile tia. Satte på tenningen og gikk bak og slo hart i tanken, da startet bilen og gikk som ei klokke. Men pumpen går fortsatt evig om tenningen er på, å d skal den jo ikke gjøre! Hva er det som styrer trykket på denne som gjør at den stopper etter et par sekunder etter at tenning er på? Hva tror dere det kan være? bensinpumpen selv eller noe annet? Ingen feil på diagnose og tanken er full.
teexeln Skrevet November 20, 2014 Forfatter Skrevet November 20, 2014 Virker som at når den har stått en stund å blitt kald så stopper pumpa som den skal når jeg slår på tenningen. Tok en til diagnose i går å da fikk jeg feil på crankshaft sensor, altså veivføler. Men den feilen var ikke der i dag når jeg tok diagnose. Kan veivsensoren gjøre dette? Setter stor pris på hjelp kommer også opp en feilkode om vanos mechanical jammed eller no sånt, men den feilkoden har vært der lenge uten noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå