Cihad1985 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Hei!monterte coilovers men dekkene tok borti coiloverne men med 5 mm spacere vær det bla klaring ,dekkene er 235-35/19 et 35,men problemet det at jeg skal godkjenne felgene på vognkortet ,vil den ha klaring hvis jeg fjerner spaceren og bytter smalere dekk f.eks 215-35 ?det skal jo være 2 cm forskjell på dekkene ,noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Dessverre må du som oftest ha spacere på uansett. Kjøper du tuv godkjente så er problemet løst. Har du felger med lavt innpress kan det være de legger seg opp i det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Det er vel felgen som tar borti, ikke dekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Det er dekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Skal skjekke igjen men skal jeg da ha lavere eller høyere innpress . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Yepp det er dekket som tar borti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Kjøp TUV godkjente spacere, og få det godkjent. Det gjorde jeg da jeg monterte Ta Technix coilovers på min gamle E36. Husk å kjøp både foran og bak! Da jeg godkjente spacere, hadde jeg kun kjøpt et sett, for å godkjenne foran(pga at dekket tok i). Fikk beskjed fra han på vegvesenet at skulle man ha spacer foran, måtte det være bak også. Så jeg ble nødt til å kjøpe et sett til. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 Takker så mye for hjelp :)da fkjøper jeg bare spacere og godkjenner alt Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå