Gå til innhold

E36 cab max felg/dekk bredde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, junior driver å ser på nye sommerfelger til sin e36 325i cab. -93mod...lurer i den forbindelse på hva som er max felg/dekk bredde som går på bilen uten at han må false hjulbuene eller tar i demper/subber i skjermer. Han ser på 18" - 19" med et35 (mener det er originalt innpress) bilen er noe senket (usikker hvor mye, kan sjekke det...tipper ca 40mm) i dag har han 18" x8,5" med 225x45 dekk...han har lyst på 18"/19"x10" et35 med 245x35/30 dekk, er usikker på om disse går på bilen...

Skrevet

vis jeg tror riktig. så er det maks 18" som er tillatt på den bilen der vis du vil være innafor norske lover. jeg har selv E36 men sedan. men jeg ble stoppa av vegvesenet pga av hjul og dem trodde jeg hadde senka bilen. så måtte inn å godkjenne 18" hjul :P og senka bilen i samma slengen. men du får sjekke med Bavaria eller noen dekk firma så finner du det fort ut.

mine hjul er 18" 225/40/18 et35 og dem går akkurat litt innafor . forran er dem helt perfekt. men vis du setter på noe camber kit så kan du jo få mere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...