chrisern Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Hei. Er det noen som har justert tomgangen på en BMW e36 318 1.8 95 sedan før?. hva gjorde dere for å justere dette min ligger på 1200 rpm på tomgang noe jeg synes er litt vell høyt. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 (endret) du har en tomgangsregulator som regulerer dette, denne kan ha satt seg fast i åpen stilling. men tror det er mere sannsynlig med falskluft du kan også se om noen har justert gasswire så stram at den åpner spjeldet, dette skal være helt lukket når man ikke trør på gassen Endret November 20, 2014 av glue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 tenker du på gass wiren? denne har jeg slakket litt men ingenting hjalp. kan det være tomgangs motoren eller lign? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 tomgangsmotoren du snakker om heter tomgangsregulatorSpray med startgass rundt om på innsuget og se etter falskluft. Hvis tomgang endrer seg har du lekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Så det kan bare være falsk luft rundt innsuget som gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Fordi det hender att tomgangen håper litt mellom 1100-1200 til tider. Og jeg vil helst ha den under 1000. Når jeg starter bilen første gang om dagene så er tomgangen helt fin til den begynner å bli varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå