MariusRoren Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Har tre spraybokser med Krylon Stained glass yellow. Dette er sprayen som blir brukt til å farge fjernlys-reflektorene i for eksempel e46 lykter. Selges for 300kr per stykk + frakt til de som er interessert. Kan også kjøpes på ebay, men frakten er dyr og må ofte kjøpe flere bokser (slik jeg måtte )Gir en skikkelig fin look for de som liker gule lykter.. Endret November 26, 2014 av ///MariusR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Har du ein diy på kordan du gjor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 Jeg tok lyktene av bilen, tok ut pærene i fjærnlysa, av med glasset og plastikken, så maskerte jeg reflektoren og sprayet.. Det er en diy om du søker Google. Skal gå å vaske av med tynner eller aceton. Jeg vasket av den sprayen som jeg hadde på først som ikke var bra med universaltynner. Gikk fint. Spraye på jevnt lag. Det så ut som at alt gikk til helvete da jeg hadde sprayet mine, men da jeg blåste med varmluftpistolen for å hjelpe til litt da det var kjempekaldt ute ble det helt supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Pris på ein boks inkl frakt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 23, 2014 Forfatter Share Skrevet November 23, 2014 Tror frakt kommer på 80 kr, så 380,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Var det ikkje 300 for alle tre da? Eller missforsto eg innlegger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 23, 2014 Forfatter Share Skrevet November 23, 2014 Var per stk. Det kom kanskje dårlig frem her. Skal endre innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 2 bokser igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå