Gå til innhold

Kobling av det elektriske, for hengerfeste F31

WMBtsatnaF
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke at det blir noen varslinger i instrumentpanel og lurer på hva er best å bruke om man har ryggesensorer

Universalkoblingssett hvor bilen ikke skal programmeres for hengerfeste eller bilspesifikt hvor programmering er nødvendig

Noen som har brukbar erfaring om dette, og må man koble "bilspesifikt" helt frem i hanskeromområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte dette på min (http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/346/2173736) måtte helt frem til fotrommet på passasjersiden ihvertfall.. Måtte aktivere tilhenger-modul når jeg var ferdig.

Kommer opp et bilde av hengerfeste i skjermen når hengerkontakten står i..så slipper du pipingen :)

Har ikke noe erfaring med universalsettet..så der kan jeg ikke hjelpe deg :)

Endret av bilgal-ja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Måtte aktivere tilhenger-modul" Vil dette si at jeg eventuelt må på verksted å koble til noe datagreier for å få utført dette?

Tenker i utgangspunktet mest på disse endel billigere koblingssettene som blir levert av bla.a Hågen.no eller Mekonomen sammen med f.eks Westfalia krok, men kanskje det originale er betydelig bedre? bare spør jeg for å kunne bli litt klokere, men må vel gjerne få hjelp av noen på verksted som kan dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...