Rabies Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 (endret) Selger unna det siste jeg har igjen av E36 deler grunnet overgang til japse 4x4. Her er det litt forskjellig krimskrams og jeg ønsker i utgangspunktet å selge alt i en pakke. Trenger du noe men ikke alt kan du kjøpe kassa, bruke det du trenger og selge resten, gi det til svogeren din eller donere det til en god sak Innhold: TA-technix coilovers (foran), originale fjærer foran til rekkefirer, hvite frontblinkere (sedan/touring/compact), mørk venstre frontblink (sedan/touring/compact), oransje sideblink (prefacelift), mørke sideblink (prefacelift), original høyre tåkelys med festebrakett, pedalgummi, girkule, oljefilter (m43), 2 festeklips til vindusheis, 1 pakning til fjærbeinslager bak, veivhusventilasjonsslange (tror jeg. Den som ligger på gitteret), gitter til kopi M3 frontfanger (tror den passer original fanger, men garanterer ingenting). Slenger også med 2 startere i uviss stand. Om de ikke funker kan kanskje en nevenyttig garasjemekker bruke noen deler fra dem. Jeg trenger dem i hvertfall ikke. Minstepris er kr 500,- og budrunden går frem til lørdag 29/11 kl. 22.00 Edit: Glemte bilde. Endret November 22, 2014 av Rabies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Selger du de oransje sideblinkersene løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Hadde egentlig håpet på å bli kvitt hele røkla på en gang, men om ikke noen slår til kan jeg sende deg en PM williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Og opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øysteinolsen Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 (endret) hvis du mener 500 i minstepris for hele rukla så byr jeg det. + frakt Hammerfest Endret November 28, 2014 av øysteinolsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 MP 500 for hele stasen ja Det er notert, så det blir billige deler på deg om ingen byr over innen i morra kl 22.00. øysteinolsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Da går denne pakka til øysteinolsen. PM på vei øysteinolsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå