Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Selger unna det siste jeg har igjen av E36 deler grunnet overgang til japse 4x4. 

Her er det litt forskjellig krimskrams og jeg ønsker i utgangspunktet å selge alt i en pakke. 

Trenger du noe men ikke alt kan du kjøpe kassa, bruke det du trenger og selge resten, gi det til svogeren din eller donere det til en god sak :P

Innhold: 

TA-technix coilovers (foran), originale fjærer foran til rekkefirer, hvite frontblinkere (sedan/touring/compact), mørk venstre frontblink (sedan/touring/compact), oransje sideblink (prefacelift), mørke sideblink (prefacelift), original høyre tåkelys med festebrakett, pedalgummi, girkule, oljefilter (m43), 2 festeklips til vindusheis, 1 pakning til fjærbeinslager bak, veivhusventilasjonsslange (tror jeg. Den som ligger på gitteret), gitter til kopi M3 frontfanger (tror den passer original fanger, men garanterer ingenting). 

Slenger også med 2 startere i uviss stand. Om de ikke funker kan kanskje en nevenyttig garasjemekker bruke noen deler fra dem. Jeg trenger dem i hvertfall ikke. 

Minstepris er kr 500,- og budrunden går frem til lørdag 29/11 kl. 22.00

Edit: Glemte bilde.

post-46556-0-09342500-1416695247_thumb.j

Endret av Rabies

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...