venture2076 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Ja, som det står i tittelfeltet vurderer jeg å kjøpe X5 E70 med 245hk diesel. Jeg ser at prisene er begynt å komme ganske lavt nå og syns det er attraktivt. Det er klart, med over 150k km på tellern så begynner trolig kostnadene å galoppere også, men... Hvordan er kvaliteten på disse? Vurderer standard farger innvendig/utvendig, 7seter og så lurer jeg OM det er nødvendig med adaptivt understell, cruise, active steering etc, så klart blir prisene deretter... Hører gjerne fra dere med erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 (endret) Jeg har hatt 4 stk, 211,245,286 og 306 hk. Den jeg kjørte lengst var gått ca80' da jeg byttet den inn. Det eneste jeg har byttet er luftbelger, og det var garanti. SD med 286hk var den som imponerte mest, gikk veldig bra, og var ekstremt rimelig i forbruk.245 hk, var også sterk,og absolutt en fin motor til x5. Jeg hadde IKKE kjøpt uten adaptivt understell og active styring, det er et must. Finner du bil med individual stereo, så er det heeelt rått. Det man fint kan kutte ut, er comfort seter, og heler lete etter bil med alcantara sportseter, jeg hadde det i 245 hk ' n, de er nydelig å sitte i, og er billigere en comfort. Men alle skal jo ha comfort stoler så det er ikke så lett å finne Kjøper man en bil med kjent historikk, tror jeg man får mye bil for pengene. Endret November 25, 2014 av johnja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Jeg liker comfort mye bedre enn sport i e60 ihvertfall. Kan justere sidestøttene og nakke støtte mer. Usikker på forskjellene på e70. Men syns comfort stolene i e60 er nesten mer sportslig enn sport stolene grunnet mer justeringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Er litt enig ang stolene, men alcantara sport satt jeg utrolig godt i. Jeg er klar over justeringsmulighetene, men savnet ikke det ett sekund. Kjører nå femmer med comfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixihi Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Har selv en godt utstyrt e70 286hk. Active Steering og Adaptive Drive er etter min mening priceless på disse bilene. Jeg hører hva johnja sier, da jeg ikke har noen erfaring med alcantara i X5 kan jeg ikke si noe. Men jeg vil absolutt anbefale Comfortseter (Med luft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Jeg har hatt 3 stk E 70 med comfort stoler og 1 stk med sport alcantara, når jeg tenker meg om så var vel det en spesialutgave,som kun ble levert som E 70 -14 modell. Så det er sikkert ikke så mange av de. Men de solreisene var egentlig ikke så viktig heller;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 takk for alle tilbakemeldinger, hva med km stand? når man ser en bil som har halvert prisen på fire år begynner det å riste i lommeboka... er høy km en trussel og blir det grusomt dyrt bilhold uten garanti på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Hva må man ut med for en fin en? Km har vel lite å si så lenge det er fulgt opp. Ville nok flusha automat kassa om jeg kjøpte en med høy km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå