Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann  :smile:

Har fått problemer med sentrallåsen som ikkje fungere i heiletatt og finner ikkje ut koffor? :-s  
har sjekka alle sikringen og alle såg jo bra ut. Har hatt tidligere problem med vann lekkasjen i bilen og har fått tetta og tørka, har mistanke at det kan vær noe sammenheng.. fant ut at det var noe koblingsboks under føresete og matta, som hadde eira god del opp og har lodda sammen dei som var eira.. starteren har begynt å funke igjen men ikkje sentrallåsen.. Har DEFA 500x alarm boks som har ikkje vært i bruk i lang tid og lurer på om det kan vær den som gjør det? når eg slår den på så hører ej at sentrallåsen lager lita "klikke" lyd så det er liv i dem? 

E36 323i

Skrevet (endret)

Sliter med samme tingen til ein E36 318 1998
Skal vistnok være eit "vanlig" problem.

har ikkje klart å finne ut hva problemet skyldes. Min sentrallås samt nøkler er helt uresponsivt og eg må låse opp manuelt på alle dører noe som er ein pain in my ass.

Noen snakker om noen ledninger som går fra sentrallås til lås, sentrallås til strømkilde eller selve sentrallåsen.

Følger tråden i håp om flere svar.
Du kan eventuelt skjekke denne tråden for svar ( http://bimmers.no/topic/790929-bmw-e36-18l-sentral-l%C3%A5s-funker-ikkje/?hl=%2Bsentrall%C3%A5s#entry2961080) Noen svarte meg på samme problem, men har ikkje klart å finne noen ledninger som er galne". 

Endret av RagnarokEM
Skrevet

Har prøvd å finne ut god stund no.. 
merkelige er at eg høre sentrallåsen lager lite "Klikke" lyd når eg skru på alarmen men lager ingen lyd når eg vri om nøkkelen for å låse opp (føredøra) tru det kan vær noe ledninger som har eira men finner ikkje ut :-k 

klarer heller ikkje få opp begge bakdøra sia dei har låst sej og nappa opp stanga som låser dørene..

Skrevet

Har funnet ut feilen no :) 

var styringboksa-sentrallåsen bak hanskerommet som hadde dårlig kontakt, så da var det fiksa  \:D/

Må man skru ut dashbord og slikt for å komme til?

Kan du gå inn på hva du gjor ? :)

Skrevet

var berre snakk om 5 skruer og må ikkje ut med dashbordet nei :)
2 i vifta, 2 i hanskerommet og 1 under lampa i hanskerommet 10'er pipe visst eg husker riktig :) så er berre å nappe dem ut forsiktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...