Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde et forsøk på å valse buene mine, men klarer ikke å valse den spesielt mye flatere.. Skjermen ble dyttet utover, men kantet er fortsatt bred. Er ikke slik karosserimasse i falsen heller. Hva gjør folk? Har lest om å kutte og valse, men dette virker litt drøyt..

Skrevet

Ja, brukte selv halvtom forlenger og røret til jekken på en bil jeg hadde for noen år siden, men vil ikke gå den veien på en m3.. ;)

Skrevet (endret)

Er nok vanskelig og flate ut den falsen uten å kappe i den. Har ikke erfaring selv men han som valsa buene på e60en min fortalte det. Fikk dratt de ut 1 cm men falsen ble ikke så veldig mye flatere

Endret av Robinsp
Skrevet

Hva gjør folk når de kutter..? Må det sveises sammen igjen? Ingen som har valset buer skikkelig på e46? Er jo samme på non m3..

• 4 weeks later...
Skrevet

Nå er jeg usikker på hvor mye du trenger å valse. På bmw e46 får man valset maks 2 cm bak. Hør med Valsemesteren, siden han skal ha stålkontroll på slikt. Pass på lakken, det kan fort sprekke!

Skrevet

Ja, men den falsen inn blir ikke klemt flat uten å dytte skjermen ut... Ser på masse sider på nettet at folk kutter vekk deler av falsen for så å valse den flat. Ville jo tro at den er sveiset der og at sveisen blir borte om man gjør det.. Makan til kant det er på den bilen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...