Gå til innhold

farge valg e46 m3?


Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

Link prosjekt tråd her da så man får fulgt med! :D er så mye fine farger til e46 då skjønner du sliter :P

Var det du som hadde bygget den hvite med sort tak pg varrstoen felger som lå på finn for litt siden? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fargene er så vanskelig å finne ut av. tror jeg har funnet en grei en nå. blir ikke noe som ikke er gjort før men det blir stilig med planene for den bilen:) Får se om ikke jeg lager en tråd. Jeg prøver alltid å gjøre det men ender opp med ett inlegg når bilen blir påbegynnt også ett når den er ferdig :P glemmer helt av å dokumentere underveis. Jeg syns det er gøy å se igjennom senere på hvordan oppbyggingen var. 

 

Jeg bygde den bilen i 2010 men da var det ikke sort tak og de felgene, da var det med Breyton felger og hvit hele veien, jeg liker best når den er helt hvit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fargene er så vanskelig å finne ut av. tror jeg har funnet en grei en nå. blir ikke noe som ikke er gjort før men det blir stilig med planene for den bilen:) Får se om ikke jeg lager en tråd. Jeg prøver alltid å gjøre det men ender opp med ett inlegg når bilen blir påbegynnt også ett når den er ferdig :P glemmer helt av å dokumentere underveis. Jeg syns det er gøy å se igjennom senere på hvordan oppbyggingen var.

Jeg bygde den bilen i 2010 men da var det ikke sort tak og de felgene, da var det med Breyton felger og hvit hele veien, jeg liker best når den er helt hvit :)

Hehe bare å fyre igang en tråd å riv deg selv litt i øret sånn at du holder tråden gående ;)

Er moro å lese gjennom hva nan har gjort ^^

Åja, syns der var rimelig perfekt sånn som den var blitt nå :P det er smak og behag selvfølgelig ^^

Klødde litt i fingrene for å si det sånn! :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...