Kalleklovn Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Hei Da har varmeteådene i bakruta på 2009 e61 tatt natt. Regner med at det er det velkjente kabelbruddet. Noen som har erfaring, og vet en fair pris på å få d fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Er vel kanskje det bruddet i kabelslangen til bakluken ja.Det eg ville gjort var å ta ein tlf/sende mail til mine nærmeste verksted og høre om pris.Dei svarer vel iløpet av dagen.Kanskje det kommer folk her med pris som dei har fått men det varierer frå verksted osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Jensen Auto service på bjerke! www.jensenauto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Ledningsnett koster ca 1500kr pr side for del. 5-6 timer jobb å bytte. ( jævlig mye skjøting) spes vanskelig om du må skjøte coax kablen. Den er litt kronglete. Kalleklovn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Hadde bilen på verksted for noen uker siden. Verkstedet målte kablene, og fikset noe irr i en kontakt. Målte de igjen og fant at alt funket igjen. Betalte 3500 for jobben. Nå har kablene sluttet å funke igjen. Hvilke rettigheter har jeg her? Må jeg regne med å betale fullpris for et ev skifte av kabelsett, selv om de ikke fikk fikset feilen ved første rep? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Kan nok hende verkstedet gir deg rabatt på jobb Nr to siden du betalte for den første jobben som ikke løste problemet. Ofte finner man ikke feilen når man måler fordi ledningene ligger innat hverandre selvom det er brudd. Er ganske sikker på at rute varme ledningsnett er på v side. Om du tar av takvingen. Ser du hvor ledningsnett går. Veldig ofte har jeg funnet brudd i jording til bakrute tråder. Da har jeg bare jordet bakrute trådene ved å ta jord ledningen under vingen og jordet den i skruene til hengslene. Det er somregel en grei fiks men funker jo bare til noe mer ryker. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 Ja. Mistenker at det er et brudd som er i startfasen. Da kan det måle helt fint inntil du åpner/lukker luka en del ganger. Dersom d er enkelt å visuelt sjekke for brudd er det vel litt slapt av verkstedet å ikke gjøre d på en kjent feil som dette. Tar en runde med de. Vet en del av gutta på den plassen selv er i bmw-klubben. Burde være interessert i å ikke gå en ripe i navnet sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå