kragz Skrevet November 26, 2014 Skrevet November 26, 2014 Jeg har en E46 Touring 2004 model som tar inn vann, vet ikke hvor det kommer fra men lyddempingen i bakluka er helt våt og så renner vannet ned til låsebøylen og inn i bagasjerommet, det fyller seg også i batterikassa. Noen som har vært borti dette før? Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal få av dekselet til bakluka da jeg ikke klarer og åpne glass luka siden microbryter har gått bananas og har vært utkoblet i 1 år. Prøvde å koble den til men ingenting skjer. Noen gode ideer?
Traktortom2 Skrevet November 26, 2014 Skrevet November 26, 2014 Har samme i min. Deksel får du av ved å dra ned og vippe ut.. Dårlig gummi rundt ruta bak samt att vinduet ikke klemmes langt nok inn for å få det tett er mitt problem. Jeg gjør ikke noe med det siden jeg skal bytte hele døra
kragz Skrevet November 26, 2014 Forfatter Skrevet November 26, 2014 Gjekk ann å åpne den fra nøkkelen, så da blir det lettere å få av dekselet:) Hvordan fant du ut at det er pakningen og at den ikke trekker? Hos meg ser det ut som om vannet kommer inn i kanten der vinduet slutter å så renner det på en eller annen måte inn i bakluka og ned til låsen og inn i bagasjerommet!
Krabbekrølle Skrevet November 26, 2014 Skrevet November 26, 2014 Et triks er å tre noe mykt innvendig i pakninga om den er hul for å øke pakningtrykket.
rekorden Skrevet November 30, 2014 Skrevet November 30, 2014 Tipper det er pakningen bak skiltlysrammen som tetter dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå