Steffen_1988 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Hei! Vurderer å kjøpe meg en 2002 Bmw 320d m-sport stasjonsvogn. Bilen har snart gått 220 000, noe jeg kanskje syns er litt i meste laget uten at jeg no no særlig peiling på disse bilene. Kan noen komme med no innspill om disse bilene? Hva jeg skal se etter når jeg er å kikker på den, svakheter osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Kjøpte meg en 2004 320dat M-Sport som hadde gått 215000km i august. Kjempefornøyd med den Sjekk rust, foringer rundt om kring (travers), kast i bremseskiver. Sjekk om veivhusventilasjonsfilter er byttet og oljeskift er tatt jevnlig. Søk på forumet så finner du flere tips Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Godt vedlikehold dieselmotorer frå BMW skal vel lett klare å bikke 300 000km Kompis sin E39 trur eg nærmet seg 350 før han selgte den, men dette varierer stort frå eier til eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå