mixi14 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Hei Jeg selger en 2.8 liter dobbel vanos Kommer ifra bmw e46 som er vært i en ulykke siden av. (derfor selges) m52tub28 motor selges komplett med manuell girkasse, hjerne, ews, nøkkel med lås, dynamo, servopumpe, eksos manifoldene,AC pumpe, elnett og alt som trengs for å starte oppat i en ny bil kommer ifra bmw e46 328 som har vært i en ulykke siden av. kmstand 186 xxx. 2000modpris: 8000kr ell budSted: Nes på Hedmark (20 min ifra Hamar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mixi14 Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaen Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Har du mulighet for å transportere til Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mixi14 Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 ja går fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaen Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Jeg kan sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå