alecxz Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 (endret) Jeg er på utkikk etter: Ramme til 16:9 spiller DVD plate til mk4 navigasjon Coilvers til e38 Til en fornuftig pris:) Endret Desember 3, 2014 av alecxz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Har en ramme til e38 mk4 Den kan du få hvis du henter i Asker. Eller så skal jeg muligens nedover neste uke for og plukke opp litt deler og harry tur. Hvis det var den pynte ringen rundt skjermen du tenkte på. Endret Desember 3, 2014 av bmwmaxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Har en ramme til e38 mk4 Den kan du få hvis du henter i Asker. Eller så skal jeg muligens nedover neste uke for og plukke opp litt deler og harry tur. Hvis det var den pynte ringen rundt skjermen du tenkte på. tenkte på denne her ja:) pyntelista rundt til den brede navigasjonsskjermen:) Hva skal du ha for den om du skal over grensa neste uke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Er den ja. Var på vei i søpla, så den kan du få. Dele nr. 65 52 8 385 450 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå