BurnPr00f Skrevet Desember 2, 2014 Skrevet Desember 2, 2014 Hei Nå har jeg faktisk brukt mange timer på å søke rundt på nettet uten at jeg finner noen konkret svar på hva som er bolt on uten at noe må maskineres. Saken er følgende: 1994 modell E36 325TDS som det er automat på som skal bygges om til manuell. Jeg er i den fasen at jeg trenger å vite hvilken clutch som er bolt-on her. Lurer på om noen vet dette konkret? Jeg vil ikke bruke dobbeltmasse svinghjulet som er på disse motorene originalt, da bilen skal trimmes. Det har blitt sagt at man kan bruke enkeltmasse svinghjul fra 2-liter motor. Hva er motorkode her? Noen som vet? Også ser jeg det sies at trykkplate og lamell kan brukes fra 2,8liter motor (må være uten aircondition??). Hvilken motorkode? Det sies at lamellen skal være 228millimeter? Kan det stemme? Hvilken bil kan fremre del av mellomakselen tas fra? Girkasse som jeg tror skal passe er følgende: ZF nr: 1053 401 098 (fra 525TDS) eller ZF 1065 401 011 (fra E39 530D) Hadde satt stor pris på om noen vet konkret hva som passer her. Lurer også på å bruke sinter.. Hadde satt stor pris på om noen har noe delenummer/utdypende info på hva som passer... På forhånd takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå