haugerød-02 Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 Hei! Tenkte å kjøpe meg en 316ti iløpet av nærmeste framtid. Jeg lurer mest på om det er stor forskjell på compact chassi i forhold til coupe? Er 316ti bare en avsagd 316ci? Eller er det forskjeller i Aksel-avstander og liknende? Er de like forran, f.eks forskjermer og panser? Mange spørsmål her men takker så mye for svar Sent from my iPhone using Tapatalk
GeRo Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 Det er stor forskjell fra compact til de andre E36 karosseriene, compact har den gamle bakstillingen fra E30 mens de andre har en mer moderne konstruksjon. Foran er de mer like, sjekk kompabiliteten her: http://bmwfans.info/parts-catalog/
haugerød-02 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Skrevet Desember 5, 2014 Takk for svar! idag har jeg kjøpt compacten min^^ fiffig liten sak;P Er det noen som vet om sted å få kjøpt en ålreit bakfanger i Norge til denne bilen? Helst m-tech, rieger og liknende er uaktuelt:P Sent from my iPad using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå