Hoovden Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 Hei, har et problem med min 330d, den lekker diesel fra rundt injektorene, og kommer røyk ut fra enten injektor eller rundt innsug, noen som har peiling på hva som må skiftes? Har prøvd og bytte kobberringen under injektoren uten hell.. Tips mottos med takk!
bmwmann24 Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 (endret) I slike tilfeller pusser vi ofte gjengene på injektorene med maskinell stålbørste. Du klarer sikkert å få bort en del skit med manuell stålbørste og. Returslanger kan og lekke, men det bør man kunne se. Injektoren er og skrudd skikkelig fast? Røyken du ser, er nok bare diesel som damper når motor blir varm. Det ligger nok plenty med diesel nedi nå. Avfetting og varmtvann bør løse problemet, når du har fått tetta injektorene. Endret Desember 3, 2014 av bmwmann24
Hoovden Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Skrevet Desember 4, 2014 Gjengene på injektoren? er den skrudd ned? skrudde bare av di 2 skruene på toppen av injektoren også kunne jeg dra hele injektoren opp.
bmwmann24 Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Gjengene på injektoren? er den skrudd ned? skrudde bare av di 2 skruene på toppen av injektoren også kunne jeg dra hele injektoren opp. Aha, av den typen ja.Mange dyser er skrudd ned i toppen. Rart det ikke blir helt tett da, du må vaske bort bort all diesel og bruke luftrykk for å få vann bort. Start bil for å se hvor det lekker.
Hoovden Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Skrevet Desember 10, 2014 Men må ha alle injektorene i før jeg starter bilen? Kan ikke starte den med den ene ute for og se at den virker? En kompis av meg snakket om noe som han kalte for brosjing eller noe sånt, hva er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå