Hans Amund Sveine Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Jeg har en 99 modell. Kjøpte meg en 1-din spiller og overgang til orginale kontakta. Jeg har sett at folk ikke har fått lyd ved lignende konverteringer og de har ofte hatt det problemet at forsterkeren (jeg har det) ikke får signal. Hvilken ledning er det egentlig som skal få strøm? Den blå fra spilleren skal kobles hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Blå er vel minus/jord. Om du mister lyd kan det tyde pådårlig kontakt? Dårlig overgang? Det som skal ha "strøm" er element ledningene. De som sender signal til forsterker. Du har remoten også. Jeg ville ha tatt ett multimeter og sjekket strømmen i ledningene både foran multikontakta og etter for å se om det får strøm. Om det ikke er strøm i det hele tatt så er det spilleren, om du får strøm igjennom kontakten. Sjekk kontakt å inn på forsterkeren. Er det strøm hele veien så kan det være forsterkeren som er prøbleme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 blå er styrestrøm til ekstern forsterker. jeg satte inn pioneer spiller i min 97 E38, den hadde orginal forsterker baki fra før, fikk lyd. men, har du dsp? Hans Amund Sveine reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Amund Sveine Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Jada, hadde vist DSP jeg Er det å få en adapter som konverterer signal fra nye spilleren min til forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 ebay har nok dsp kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Amund Sveine Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg er litt usikker på hva som blir riktig. Må jeg fremdeles ja gamle anlegget i bagasjen eller hanskerommet? Eller kan det brukes en adapter bak nye spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå