Espen.s Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 hei. har hatt problem med å få fyra min 318tds fra 1996 etter jeg "chippa" den. åpnet hjernen og byttet ut de 2 eksisterende chippene med noe som sku få den til å gå bedre men fikk den til å gå heeeeelt rævva. tok så ut de nye chippene og monterte i de nye. har loddet på tennne da de var veldig skjøre og knakk bare du så litt stygt på dem og nå går den på HØYT turtall på tomgang. aner ikke hva som kan være feil. vet jeg skulle ha feilsøkt men om noen aner misstanke så bare kom med det. byttet hjerne og da vill den ikke starte. så misstenker en form for startsperre. er det mulig å få synkronisert den nye hjernen med startsperre enheten? det er ikke samme nummer på chippene i den nye hjernen og den gamle, men akkurat samme nummer på boksen på begge hjernene. skjønner at man må til bmw verksted for å få hjernen til å samarbeide med startsperren om det i det heletatt er mulig. skal på bilia til uka men har bare lyst høre om det er noen som har noen forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå