MarcusSteffensen Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 (endret) 5000,- Sender ikke Ålesund 8 x18 med 225/40 framme (et 34?)8,5 x18 med 255/35 bake (et 37?)Boltsirkel: 5x 120 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=55306475 Endret Februar 23, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d xdrive e91 Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 De felgene ser råflotte ut. Tror du forskjellig dimensjon framme og bak anbefales til xdrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 De felgene ser råflotte ut. Tror du forskjellig dimensjon framme og bak anbefales til xdrive? det vil jeg tro ikke er noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d xdrive e91 Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Hei Har undersøkt litt. Noen mener; "ekte firehjulstrekk med låst senterdiff MÅ dekka ha samem dimm. Ellers vil to av dekka spinne eller bremse de andre. Det sliter på drivverk, men hvis du har mikkemus firehjulstrekk som det er på de fleste gatebiler tror jeg senterdiffen er åpen. Der er det ikke noe problem....". En annen mener "ingen differensialer er beregnet for å utlikne hastighetsforskjell kontinuelig. Over tid vil forskjel i hastighet slite ut fordelingsdiffen" Jeg har vel en permanent 60/40 fordelt 4x4 som hvor kraften kan forflyttes. Hmm... skal pønske litt mer på det. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hei Har undersøkt litt. Noen mener; "ekte firehjulstrekk med låst senterdiff MÅ dekka ha samem dimm. Ellers vil to av dekka spinne eller bremse de andre. Det sliter på drivverk, men hvis du har mikkemus firehjulstrekk som det er på de fleste gatebiler tror jeg senterdiffen er åpen. Der er det ikke noe problem....". En annen mener "ingen differensialer er beregnet for å utlikne hastighetsforskjell kontinuelig. Over tid vil forskjel i hastighet slite ut fordelingsdiffen" Jeg har vel en permanent 60/40 fordelt 4x4 som hvor kraften kan forflyttes. Hmm... skal pønske litt mer på det. Mvh Null problem denne kombinasjonen. Rulleomkretsen er jo den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 5000,- må hentes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Hei Marcus, Hva er mønsterdybden på fram og bakdekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 Disse er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå