RagnarokEM Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Har ein BMW e36 og treng ein framskjerm til førerside, kunne også tenkt meg ein på pasasjerside.Må ikkje ha betydelig mengde rust, eller være rustet gjennom.Fargen er ikkje kjempe viktig, men betaler gjerne litt ekstra om fargen er lik bilen. Metalic grønn, standar fargen bmw har på mange av sine bmwer (e36 vertfall). Ligger til eit bilde av bilen, har ikkje fargekoden akuratt nå. Kan eventuelt komme tilbake til det.Men som sagt, fargen spiller ikkje noe rolle, men er eit plus ettersom eg slipper å lakkere.Håper noen vil bli kvitt sine og selger sine for ein "rimelig" pris. Keep in mind at lakken på deler av karoseriet er begynt å bli matt / skittent.- Kontakt meg gjerne gjennom forumet eller på 97198226 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Har helt ny orm BMW skjerm med grunning på, sedan passasjer side. Telemark, Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 Har helt ny orm BMW skjerm med grunning på, sedan passasjer side. Telemark, Skien Mulighet for å sende og hvor mye skal du eventuelt ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå