Vestre Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Hei, jeg har noen merkelige problemer når jeg prøver å låse bilen. Skal prøve å forklare så enkelt som mulig. Problemet er at bilen ikke vil låse seg når jeg trykker på "lås"-knappen på nøkkelen. Det er mulig å låse opp dog. Jeg har prøvd å kode den, bilen kviterer at den er kodet, og mens jeg sitter inne i bilen så kan jeg låse og låse opp så mye jeg vil. MEN, med ein gang jeg tar opp døren og lukker den igjen, så nekter bilen å låse. Alarmen virker, men ikke selve låsen. Låser jeg manuelt er det kun en dør som låses (førersiden). Skal prøve å oppsummere: Jeg har prøvd 2 forskjellige nøkler. - Sentrallåsen funker med nøkkelen første gang etter koding (før jeg åpner døren og lukker den igjen for første gang). - Lås opp virker, lås virker IKKE. - Alarm fungerer - Koding prøvd og kvitert av bil Tusen takk på forhånd for svar ! Endret Desember 12, 2014 av Vestre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå