svemal Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Midt i November bytta eg til vinterdekk, ca ei veke seinere begynte eg å høyra ein lav pipelyd når eg kjørte i 80. Etterkvert blei lyden høgare, og kom allerede når eg kjørte i 60. Begynte etterkvert og å dure/riste i bilen ved lavt turtall på lavt gir. Har bytta begge hjullager framme, uten effekt. Er ikkje forskjell i lyden når eg svinger eller bremser. Nå er duringen bli litt verre. Har lurt på om det kunne være problem med handbrekken. Att den kanskje hang litt på, sjølv når brekket var nede. (Har plutselig blitt slitt). For å teste teorien om at handbrekke hang på har eg kjent på bremsene etter lengre kjøreturer. Var ikkje noken temperaturforskjell, og var ikkje noken særlig varme i bremsene. Har slitt demperplate på clutchen om det har betydning... Noken som har opplevd lignende ting og veit ka problemet kan være? (Duringen forsvinner ved gass-pådrag/belastning på motoren...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå