Mr Mykland Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Selger nå min 520ia med tungt hjerte, bilen har fungerte utrolig bra så lenge jeg har hatt den og den er pleid godt av alle eiere. Litt rust er det på de vanligeplassene, bilen fikk en skade i høyrehjulbue bak nå i høst denne er nå rettet ut av fagfolk og skal bli sendt til lakk fortløpende. Ellers så er det montert nytt coiloverssett på bilen med tuv papirer, dette har maks rullet 150km på bilen. Så dette er ikke godkjent enda, men skal ikke være noe problem firehjulskontroll blir utført før salg. Kan også nevne at stabliatostagene som går fra fjørbeinene og ned ble byttet i går begge sider. Olje og filtere har blitt byttet regelmessig på bilen. Er komplett servicehefte til 160 000km etter dette så har jeg som mekaniker tatt meg av servicene. Følger også med en delemotor m52b25 med manuell girkasse km stand på dette er 330km med ny topppakning og nesten komplett front mangler bare lykter. En brukt leppe til m-tech fanger følger også med denne er litt sprekt men ikke noe du ser når du har festet den. Bilen er en drøm og kjøre på langturer, følger med 3 sett med dekk og felger. Eneste negativt med bilen er at bryteren til bakluka og glasset på bakluka ikke virker tipper det er kabelbrudd mellom luke og bil normalt at slik skjer på disse bilene. Prisen er 38 535kr kan diskuteres ved rask avgjørelse. Link til annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=54053227 Er det noe du lurer på så bare ring eller send e-post. Tlf 40474262 Epost S_mykland@hotmail.com Mvh Sondre Mykland Endret Desember 14, 2014 av Mr Mykland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå