Mortey Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Kjøpte meg en BMW E39 523iA for en 4 måneders tid siden.God bil og kjøre, men blitt lei automat.. Begynte å fikse litt på bilen nå, så blir noen updates fremover. Har skifta skiver og spylevæskepumpa før. Planer: -M frontfanger -Leppe -M striper i nyrer -Vindavvisere -Bytte blinklys bak og på siden -Angel Eyes -Senke -Lakkere sommerfelgene -Montere nye koppholdere bak -Fikse pixelfeilen -Sveise rust i kanalen på venstre side Kanskje: -M bakfanger -Ny bakpotte -Navigasjonsskjerm ++ Sånn så den ut litt etter at jeg henta den: Så var jeg innom TrollTuning og kjøpte m-fanger og leppe. Også fikk jeg vindavvisere. Også fikk jeg m-striper til nyra, ny printplate til kjørecomputern siden det er pixelfeil og angel eyes fra eBay. Også har jeg lagt på gulfilm på ene rundingen i lykta. Har også fått klare baklykter, men er ikke montert enda. Strippa fronten: Gamle fangern: Nye deler: Nyvaska i dag: Blank bil på vintern er sjeldent: Vart blank noo: Kommer mer seinere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå