ovbs Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Selger en plommerød E34 1992 etter som den ikke gjekk igjennom eu kontroll! 13.000kr Jeg var først på full teknisk med vegvesenet og der fekk jeg feil på sprekk i frontruten og feil tone på hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovbs Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Står i Møre og Romsdag, Ørsta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 har du noe bilder? og hva er feilene på eu?manuell elle automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovbs Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Nettopp bikka 400km, manuell, styrekule som var litt slark i, sprekk i frontruta åsso var det litt rust på kanalen. Der er somsagt noen små festbulker her og der. Varmeapperatet har hengt seg opp litt i det siste så de er litt dårli. Reiser på sjøen på jobb den 2.januar så jeg skal være vekk hele januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedesbenz4ever Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Bilen fortsatt til salgs? Svar på 93963397:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 har du fått solgt bilen ovbs? eller er det kanskje mulig å kjøpe den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedesbenz4ever Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Han var ikke tilgjengelig i hele januar så er vell tilbake begynnelsen av februar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 ja, har sitt at han ikke var tilgjengeli i januar men skrev det for å prøve få iinnlegget litt opp i håp om kanskje noen viste om den var solgt men får vente å se hva han sier når eg får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovbs Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Er ikke solgt ennå nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovbs Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Har bud på 13.000kr med felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå