arntarn Skrevet Desember 21, 2014 Skrevet Desember 21, 2014 hei. jeg trenger litt hjelp. jeg byttet motor i min bmw e39. satte nedi en motor fra en automat. brukte det orginale ledningsnette fra manuell, etter dette får jeg ikke opp driftstempraturen på motorn. den ligger rett over det blåe felte. har prøvd å byttet termostat. men det ble ikke noe forsjell. kan det være at det er luft i systemet som gjør at tempen ikke vil opp?
Espen Aass Skrevet Desember 21, 2014 Skrevet Desember 21, 2014 hei. jeg trenger litt hjelp. jeg byttet motor i min bmw e39. satte nedi en motor fra en automat. brukte det orginale ledningsnette fra manuell, etter dette får jeg ikke opp driftstempraturen på motorn. den ligger rett over det blåe felte. har prøvd å byttet termostat. men det ble ikke noe forsjell. kan det være at det er luft i systemet som gjør at tempen ikke vil opp? Har du kjent på slangene til radiator om begge blir varme? Kansje det er feil med tempføleren?
BTK-530 Skrevet Desember 21, 2014 Skrevet Desember 21, 2014 Det kan være luft i systemet.. Det står det masse om her inne og meningene og måtene er mange. Og kan være gåen sirkulasjonspumpe, eller gåen termostat. Har du EGR så er det jo en der også. Den røk hos meg og gjorde stort utslag på motortemperatur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå