RagnarokEM Skrevet Desember 21, 2014 Skrevet Desember 21, 2014 Hei, Har ein bmw e36 stÃ¥ende i garasjen og starta motoren og snudde rattet helt til høyre (sÃ¥ mye som det var mulig) og nÃ¥r man gjor det sÃ¥ lagde den ein rar lyd (slags klikkelyd, konstant, "nyyyynyyy" lyud, vanskelig Ã¥ beskrive det) nÃ¥r man "holdt" den i samme posisjon over tid, altsÃ¥ man holdt den fast imens rattet var snudd helt mot høyre (sÃ¥nn at det ikkje var mulig Ã¥ snu meir) og sÃ¥ hørte man lyden, om man slapp opp kunne man ikkje høre lyden. Samme lyd motsatt vei.Svært lite servoolje igjen pÃ¥ servotank, mulig lekasje. Fylte beholder, snudde pÃ¥ rattet, samme lyd. SÃ¥g under bil (hadde lagt papp under) og sÃ¥g gjerne 1-2 drÃ¥per, sÃ¥ mulig lekasje (kan ha komt av at eg mulig traff ein av slangene med olje nÃ¥r eg fylte pÃ¥). Men uavnhengig om det er lekasje eller ikkje ,ville den lagd ein "ulyd" nÃ¥r servo tanken var full?Â
RagnarokEM Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Skrevet Juni 3, 2015 Bumper denne ettersom eg aldri fekk svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå