jensky18 Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 (endret) Hei godtfolk! Det skal nye felger på bilen nå til sommeren, og jeg ser for meg å få bestilt nå før nyttår, så jeg får hengt meg på salget hos GS. Jeg tror det blir 19" da jeg tror 20 blir for stort. Nå er det slik at jeg hater og kjøpe felger, fordi jeg aldri klarer å bestemme meg for hvilken type som vil passe best på bilen... derfor hadde jeg håpet på noen meninger og knallgode tipps her! O:) Jeg er vertfall glad i felger som får bilen til å virke litt kraftig! så kan man jo selvfølgelig ha forskjellige meninger om hva som må til for å få en felg til å gjøre at bilen virker kraftig, men det er vertfall min tankegang. Jeg synes faktisk GS-splitten har litt denne effekten. Her er link til de felgene som er på salg der nå! (19" sommerpakke) http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#205,dekkfelg_sommerpakke_19 Takker for innspill! Endret Desember 24, 2014 av jensky18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 (endret) Kjøp mine splitter bye vmr vb3 bestilt fra usa! Passer spott on på e90! http://www.gopixpic.com/1280/sets-appears-in-•-blue-e90-335i-w-vmr-vb3-wheels/http:||farm3*staticflickr*com|2757|4331435210_fa53546b50_o*jpg/ Endret Desember 24, 2014 av badsha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 (endret) Det blir nok en av de som er på GS Da dem skal kjøpes sammen med bakpotte, splittere etc, samt på salg Endret Desember 26, 2014 av jensky18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 (endret) Har jo ingen ting å si at du kjøper splittet, men har du bestemt deg for gs, så er det vel ikke vits å spørre hva som passer... Endret Desember 26, 2014 av badsha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 (endret) Er fortsatt ute etter konstruktive tilbakemeldinger, om de felgene gs har på salg Endret Desember 26, 2014 av jensky18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.president Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Jeg kjøpte 19" gs splitt tidligere i høsten med vinterhjul fra gs. Er veldig fornøyd, med passform og utseende på min e90. Eneste som jeg synes er litt kjipt er at de virker mer konkave på bilder enn i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Eneste som er kjipt er at du ikke er alene om å ha de felgene. Uansett hvem gs felger du tar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Ja jeg har sett noen gs-splitt på bilder på e90 og syns det ser veldig pent ut. Er greit at andre har samme felger så lenge jeg selv er fornøyd med bilen AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå