Steinsviken Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 (endret) Hei,tenkte og selge min e36 318i, pga for mange biler på tunet km stand på karroseriet: 263 030 ca (motor er gått ca70 tusen mindre enn karroseri) er 1994/1995 modell er overligger i 1994, bilen er importert til norge i 1998.bilen er godkjent med coilovers i vognkort den er eu godkjent til 06/15bilen har full m-pakke har også vinge til bilen liggende lakket i bilens farge berre ikke montert selges med et sett 17" contour 2 felger med så og si nye dekk 225/45-17vinterhjulene er orginale bmw eiker 15" med piggfrie vinterdekk med gode spor glassene i m-speilene er dårlige er sprukket og slikt, orginale spelger følger med deriblant venstre spegel er dårlig etter en lastebil tok speglen.nylig byttet lager på mellomaksel, helt ny shortskift fra gsbildeler alt dette er kjøpt nytt å byttet for knapt 1 mnd siden.i sommer ble billen pusset ned å lakkert opp igjen blå, å tectylert på nytt under lakkering er ikke helt 100%, men bilen er bra for rust, eneste eg vet om er pittelitt lakkrust/overflate ved tanklokket også littegrann i bagasjerommet dørtrekka er festet med 3x8 mm bolet i hvert dørtrekk. da klipsa på dørtrekke har gått til helvete 3 ganger og da var eg lei det!selges 15 tusen!bilen står i uskedal,kvinnherad! som ligger midt mellom Bergen og Haugesund. Endret Januar 11, 2015 av Steinsviken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 opp!ingen som er intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 opp med seg, ingen som er intr i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Halsnes Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Forsatt til slags? int. i å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Halsnes Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon0504 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 solgt? kan du sende meg info på bilen på mail, ( jon.a.hjertvik@gmail.com ) lenge eu ? og send med bilder av event rust i kanaler jekkfester og tanklokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 bilen er til salgs enda gutter, kan være intr i innbytte av diesel 4x4 elle rwd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 På 10.1.2015 den 14.38, jon0504 skrev: solgt? kan du sende meg info på bilen på mail, ( jon.a.hjertvik@gmail.com ) lenge eu ? og send med bilder av event rust i kanaler jekkfester og tanklokk hvorfor sende info om bilen på mail og slikt når alt du spør om står her i annonsen? jekkfester å kanaler er rustfrie, de hadde overflate rust på seg, men ble pustrene å sinka også tectylerte eg bilen under rusten ved tanklokket er berre boblerust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 send deg epost nå jon0504 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) SOLGT Endret Januar 18, 2015 av Sjøbuse Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg