Gjest Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Hei alle Bmw entusiaster, jeg er ny her vet ikke om jeg gjør noe feil med å skrive her men håper d går. Jeg lurte altså på om d er mulig å få en 330d motor i en 320d e90 av 2005 modell. Hvis ja hva som må til, tenker at jeg må bytte automat kassen til noe sterkere men hva mer må til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Hei alle Bmw entusiaster, jeg er ny her vet ikke om jeg gjør noe feil med å skrive her men håper d går. Jeg lurte altså på om d er mulig å få en 330d motor i en 320d e90 av 2005 modell. Hvis ja hva som må til, tenker at jeg må bytte automat kassen til noe sterkere men hva mer må til ? Er en omfattende prosess vil jeg tro , Snakker vel nytt ledningsnett , hjerne , motorfester osv. Hvorfor ikke bare selge og kjøpe en 330D ? En ting du må tenke over er at det blir ordentlig vanskelig å få dette godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 (endret) Er jo ikke noe vanskeligere enn andre motorer, har hjort dette selv, bytta motor på e90 320d til e90 325d samme årstall. Gikk fint det Endret Januar 4, 2015 av badsha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Hva koster noe sånt ca? Har lyst på større motor i min e92 320Dax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå