pedlex Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Noen som har liggende svinghjul til min m50? Enkel masse, alu etc. Evt fra M20, men da trenger jeg bolten og starter også. Pe_dl_ex@Hotmail.com 41239058 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 Har et m20 svinghjul med bolter, tilpasset m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 228? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Riktig det 1000 lapp pluss frakt? for bolter og svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 ok. er det startkransen du mener som er tilpasset? Hvor i landet og sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 ok. er det startkransen du mener som er tilpasset? Hvor i landet og sender du? Nei, på baksiden av svinghjulet er det dreiet av litt \, hvis ikke tar det i motor/ bunnpanne Holder til i stavanger. Å sende er ikke problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 ok. Da trenger jeg også startmotor, du har vel ikke det også? eller kanskje vet noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Dessverre har jeg ikke starter, men jeg kan høre om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå