Søndagskjører Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 (endret) Jeg har montert 220V inntak bak på bilen og montert batterilader ved batteriet på en 2015 3 serie. Jeg kan tenke meg å trekke DEFA kabel frem til hanskerommet for å montere kupevarmer og vannvarmer. Jeg har forstått at det går "kabelkanaler" gjennom bilen, som kan brukes. Utfordringen er å finne åpningene hvor kabelen kan føres inn. Noen forslag til hvor man finner dem? Endret Januar 3, 2015 av Søndagskjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 Nå kjenner jeg ikke 3 serie så godt, men tipper du må løsne tepper på innsiden av kanalen. Der bør det ligge en kabelføring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 Vannvarmer på alumotor, hmmm...., hvordan har du tenkt det? Defa leverer kun utenpåliggende varmer innstøpt i en alublokk, denne monteres på motor/gearkasse. Dersom du finner en tilfredsstillende blokkvarmer så er jeg interressert i å høre hva løsningen ble. Eneste hullet jeg kjenner til er hull i torpedoveggen som kan benyttes, det betyr at du kan strekke defa kabelen under bilen, fortrinnsvis under alle deksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søndagskjører Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Jeg har sett en vannvarmer, som kobles inn på en vann-slange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå