Lars Magnus Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 Bmw e34 525tds ønskes kjøpt. MÅ vere stasjonsvogn å helst manuell. Maks 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naboen fra 87 Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 (endret) Hei! Har en E34 525tds touring Manuell stående. den har jeg hatt i 9 år. har bygget bilen 3 ganger og den står fortsatt uferdig og utrolig mye deler. har vel brukt bortimot 120 000 på den oppigjennom årene. komplett M5 interiør med svart tak og dobbel takluke, M5 fangere og sjørt utvendig. (Profilbilde) er litt å gjøre med den for å få den på veien igjen da jeg har hatt den stående i bakhagen de siste 3 årene. har 2 motorer i deler og 2 komplette. Komplett understell som er sandblåst og lakket (bare presse i foringer og montere) ORG 525 Bensin understell med stor klokke!! har høgget 2 touringer, så det MESTE av ønskelige deler er på lager! (Bilen er komplett på hjul pr i dag, med orginalt understell tds.) OM dette er av noe interesse, kan jeg heller bruke tid på å skrive ned det meste eg har/evt maile bilder. Har verken kapasitet eller mulighet lengre til å sette den i stand selv. Endret Januar 13, 2015 av Naboen fra 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naboen fra 87 Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Bmw e34 525tds ønskes kjøpt. MÅ vere stasjonsvogn å helst manuell. Maks 30k Hei! Har en E34 525tds touring Manuell stående. den har jeg hatt i 9 år. har bygget bilen 3 ganger og den står fortsatt uferdig og utrolig mye deler. har vel brukt bortimot 120 000 på den oppigjennom årene. komplett M5 interiør med svart tak og dobbel takluke, M5 fangere og sjørt utvendig. (Profilbilde) er litt å gjøre med den for å få den på veien igjen da jeg har hatt den stående i bakhagen de siste 3 årene. har 2 motorer i deler og 2 komplette. Komplett understell som er sandblåst og lakket (bare presse i foringer og montere) ORG 525 Bensin understell med stor klokke!! har høgget 2 touringer, så det MESTE av ønskelige deler er på lager! (Bilen er komplett på hjul pr i dag, med orginalt understell tds.) OM dette er av noe interesse, kan jeg heller bruke tid på å skrive ned det meste eg har/evt maile bilder. Har verken kapasitet eller mulighet lengre til å sette den i stand selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Magnus Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Har sendt deg PM. Endret Februar 2, 2015 av Lars Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå